AIKIDO

 

 

 

 
 
 
Hoofdredakteur:
Dr.Slobodan Radojev Mitric KARATE BOB
Artredakteur:
Iris de Vries
 

Adres:
KARATE EUROPE
Postbus 16621
1001 RC  Amsterdam
Nederland – Europe
 
 

 

THE MAGAZINE KARATE EUROPE IS AN ABSOLUTELY INDEPENDENT FREE WORLD MAGAZINE

MAGAZIN KARATE EUROPA IS VRIJ EN ONAFHANKELIJK WERELD SPORTBLAD

MAGAZIN KARATE EVROPA JE SLOBODAN I NEZAVISAN SVETSKI SPORTSKI CASOPIS

Fundet: 1982

ISSN 0167-7500 

 

 
 
 
 
JELENA

http://www.hi5.com/friend/119852205–Jelena–Profile-html

 

 

Amsterdam- Avgust 2007 godine

POMOZ BOG JELENA,

Hvala na komentaru…

Vidim da volite AIKIDO …(tu sam naisao na vase ime)

Ovaj  "sajt" KARATE EUROPA osnovan je pre mesec dana.. ..kao sto vam je poznato sad "sajt"ima vise od 900 raznih sportista…

KARATE EUROPA bio je Magazin koji je osnovan januara 1982 godine gde je nakon 9 meseci (politickim pritiscima) ugasen…

KARATE-EUROPA je magazin svih Evropljana..

Videcete da smo pisali o svemu sto se tice Sporta..

Takodje smo pisali i o AIKIDU…

 

Sad smo u planu da Magazin KARATE EUROPA opet ozivimo…(vaskrsnemo)…

Na ovom sajtu prikazacemo stare brojeve  a uskoro AKO BOG DA pocecemo sa novim…

 

Interesuje me sve o AIKIDU u Beogradu…

Poznato mi je da je 1968 godine odrzan prvi AIKIDO seminar u Beogradu ( u sportskoj sali centralnog vatrogasnog doma kod novog groblja)..

Avgusta 1973 godine u sportskoj sali kliba Partizan gde se trenira Karate i Judo (na stadijonu JNA) odrzao sam jedan AIKIDO seminar…

Ja sam izmedju ostalog KARATEKA…

Draga Jelena u koliko imate vremena napisite mi ukratko kako stoje stvari sa AIKIDOM u Beogradu…

Puno toplih pozdrava

Slobodan

 

 

Beograd- Avgust 2007 godine
Postovani,

Drago mi je sto ste me kontaktirali na Hi5, takodje pozdravljam Vasu ideju
koju imate i nadam se da ce se uskoro pojaviti novi broj magazina.

Naime, licno sam se godinama bavila drugim individualnim sportovima
(gimnastikom 7 godina, nesto malo atletikom, a nakon toga plivanjem oko 12
godina), posle toga usled obaveza nastavila sam da treniram rekreativno ali
redovno – trcanje, plivanje, teretana… izmedju ostalog kod mene se
pojavila zelja da treniram aikido, znaci iskljucivo zbog sebe.
Mogu Vam takodje dati neke informacije vezane za aikido u Beogradu, bar
trenutno koliko znam.
  Postoji klub realnog aikida ciji je vlasnik Ljuba Vracarevic, konkretno znam
da je dosta ljudi zainteresovano bas za realni aikido ovde u Srbiji, a dosta
njih su clanovi bas njegovog kluba.
Izmedju ostalog, tu su klubovi i tradicionalnog aikido-a.

Medjutim licno poznajem osobu koja je dugo godina trenirala dzudo, a sada
trenira aikido – i koja mi je jednom prilikom rekla kako u stvari ovde kod
nas ima malo pravih ucitelja, i da ne moze tacno reci koliko znanje te osobe
uopste imaju.

Svakako, mogu popricati sa jos nekim ljudima pa se raspitati vise… mozete
mi i napisati sta Vas jos konkretno zanima. Svakako Vam mogu reci da
interesovanje za aikido raste.

Saljem Vam srdacan pozdrav!
 

Jelena
 
 
 

Nombre: Oriel’s Adventure (

 

 

STEVEN SEAGAL

 

http://www.hi5.com/friend/video/displayViewVideo.do?videoId=1114827&ownerId=105416183

 

Controles: Ratón   

algunos objetos se pueden arrastrar (ej.

AIKIDO WITH STEVEN SEAGAL

 

http://www.hi5.com/friend/video/displayViewVideo.do?videoId=5259991&ownerId=84296131

en 1ª: Pez hacia Oso)

Tamaño: 710 kbs

 

 

 

MAD TV – STEVEN SEAGAL

http://www.hi5.com/friend/video/displayViewVideo.do?videoId=881086&ownerId=5725172

 

 

 

 

 

 

  

 

Erótico

 

 

 

   

 

 

 

 

This entry was posted in MARTIAL ARTS. Bookmark the permalink.

2 Responses to AIKIDO

  1. Unknown says:

    Be wow gold cheapest wow power leveling under the best single-site!

Leave a Reply

